Till dig...

De ord du sveper in mig i är så vackra och utrycksfulla, och jag blir varm i hjärtat av tanken på dig.

Ja, jag är snäll och ihärdig, och du är omotiverad pessimistisk. Du borde faktiskt ha lärt dig en läxa vid det här laget!
Jag har bästämt mig för att spendera helgen utom räckhåll. Jag vet att jag lovade dig att inte ringa, och att låta dig ringa, och då är det elakt av mig att bara stänga av mobilen, men det måste bli så.....

Förlåt, när jag kommer tillbaka till civilisationen så ska jag vara din lite mer!


Kommentarer
Postat av: Jag

Det här inlägget värmer mig. Se nu till att ha en bra helg, så hörs vi. Kram.

2008-08-29 @ 18:32:49
URL: http://naughtycopycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0