Göteborg, vännen min....

Du spökar omkring i mitt medvetande som en dimma, som jag inte får grepp om. Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag gör mitt bästa för att förstå dig.

Du är utan tvekan den mest komplexa människa jag lärt känna, och ta det som en komplimang. Men jag är inte på din nivå och jag förstår dig inte. När vi pratar med varandra i telefon är du så solklar, men du i telefonen och du på bloggen går inte alls att pussla ihop.

Om du vill at vi ska fortsätta utveckla vår kontakt så får du ta tag i dig själv och höra av dig. Jag är ledsen att behöva vara låta så hård mot dig, men det är så det funkar, om man har med mig att göra. Jag är rak och ärlig....

Kommentarer
Postat av: R.

Du gjorde helt rätt som (mer eller mindre) sade till mig på skarpen. Tro inte att jag tar dig för given! Jag kommer att avundas den man som får vara tillsammans med dig.



Nu vill jag inte att du ringer en ton till mig under veckan som kommer. Om jag inte ringer dig under morgondagen och varje dag veckan igenom så kan du kasta mig i papperskorgen, för då förtjänar jag inte mer. Därför ska jag gör allt som står i min makt för att förhindra det.

2008-08-25 @ 02:28:32
URL: http://naughtycopycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0